Gratis fragt ved ordrer på min.
300 kr. Gælder ikke møbler.
Kontakt os her
40 85 11 30
Sikker online
betaling
14 dages
returret
Kontakt kundeservice
info@goodbrands.dk
Kategorier
Nyhedsbrev
Kontakt os

Du kan kontakte os på:

Telefon:40 85 11 30

Send os en e-mail
Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort

FIRMA OPLYSNINGER

Virksomhedens navn: Goodbrands ApS

Cvr-nummer: 41113308

Adresse: Drewsensvej 5- 1. sal, 8600 Silkeborg, Danmark

Mail: info@goodbrands.dk

Telefon nummer: 40851130 

BETALING

Du kan betale med betalingskort Dankort, Mastercard, VISA, Visa Electron og JCB samt MOBILPAY & bankoverførsel.

KVITTERING
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du på mail en ordrebekræftelse som kvittering for vores modtagelse af din bestilling.

Hvis ikke du har modtaget den, bedes du tjekke dit spamfilter. Hotmail og G-mail er ikke glad for autogenererede mails og smider dem ofte i spamfiltre. Du kan også have skrevet forkert e-mail ind på din ordre, og så bliver det lidt svært for dig at modtage vores mails.
Kontakt os snarest via e-mai info@goodbrands.dk hvis ikke du har fået en ordrebekræftelse
Tjek venligst din ordrebekræftelse, når du modtager den - har du valgt den rigtige variant - har du påført den korrekte leveringsadresse? Er din e-mail korrekt? Har du husket mobil-nr. til sms-service fra GLS?

FRAGT
Vi sender alle vores pakker (pånær møbler) med GLS

AFHETNING I BUTIK

Du har altid mulighed for at afhente dine varer i vores butik på Stationen i Silkeborg og på den måde spare portoen eller se varen, inden du beslutter dig for at tage den med hjem. Vælg "Henter selv under levering, når du afslutter din ordre. Når varen er klar til afhentning, sender vi dig en mail. Du kan fortryde dit køb allerede ved afhentning.


LEVERING AF MØBLER
I de fleste tilfælde vil møbler blive leveret af fragtmand. Møbler leveres altid ved din kantsten. Det vil sige, at du selv står for at bære møblerne ind i hjemmet/op i lejligheden. Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til dette. Du kan ringe på info@goodbrands.dk


LEVERINGSTID

Vi afsender oftest din pakke enten samme hverdag ellers 1-3 hverdage efter du har bestilt online.

Skulle vi have en udfordring med din bestilling, vil du høre fra os – enten via mail, sms el. tlf.opkald.
Når vi har færdigbehandlet din ordre, sender vi samtidig en mail til dig, så du ved, at vi nu har afsluttet din ordre.

Skal det gå ekstra hurtigt? Skriv "haster" i kommentarfeltet, så skal vi nok gøre det ekstra hurtigt, hvis vi kan. 

BYTTESERVICE
Hos Goodbrands.dk er der altid 30 dages byttefrist, men vi har selvfølgelig også mulighed for at imødekomme særlige ønsker til yderligere forlænget byttefrist - fx i forbindelse med julen eller hvis gaven først skal gives væsentligt senere end de 30 dage. Skriv dit ønske i bemærkningsfeltet i kurven.


Ønsker du at bytte en vare, du har fået og som du ikke har fakturaen til? Læg en seddel med den byttevarer du returnerer, husk at anføre din e-mail og skriv en besked på en note om. om at du ønsker et tilgodebevis. Vi kan herefter sende dig en gavekort-kode til køb på shoppen.

FORTRYDELSESRET:
Som forbruger har du op til 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har op til 30 dage til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket og at varens eventuelle original emballage er intakt, så vi kan gensælge varen. Sæt venligst ikke mærkater e.l. lign. på originalemballage. Og husk at medsende fakturaen for købet. Du har selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den/dem. Gem derfor for din egen skyld postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Du kan ikke fortryde et køb ved kun at nægte at afhente eller modtage varen, når den kommer - ej heller ved at undlade at hente dit hent-selv-køb i butikken.
Goodbrands er dermed ikke forpligtet til at tilbagebetale pengene til dig, før vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse, selvom en uafhentet vare er leveret tilbage til Goodbrands.

Vi vil dog drage omsorg for din pakke ved at opbevare din ejendom/din uafhentede pakke på vores fjernlager – dog max. i 2 år.
Hvis du nægter modtagelse eller du ikke henter dit køb på posthuset inden henliggefristen, men senest samtidig giver os besked om fortrydelse, vil vi - fordi du dermed ikke selv betaler for varereturnering og på den vis tilfører os yderligere portoudgifter - fratrække 59,00-79,00 kr. for disse omkostninger, inden vi returnerer pengene for dit køb.

FORTRYDELSE 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

RETURNERING
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for MØBLER . 

RETUR

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis varens originale emballage mangler eller er klistret til med mærker, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

TILBAGEBETALING AF RETUR
Hvis du fortryder dit køb og selv betaler for varereturnering, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer betalinger modtaget fra dig - dog ikke leveringsomkostninger senest 8 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din vare retur.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.

VAREN SENDES RETUR TIL:
Goodbrands ApS, Drewsensvej 5- 1.sal, 8600 Silkeborg

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til vores adresse.
Du kan også fortryde købet mod forudgående aftale ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse indenfor butikkens åbningstid onsdag fra 12-17 - husk dog faktura.


REKLAMATIONSRET
Gik varen itu i forsendelsen? Skriv til os med det samme og send fotos af skade og emballage.


REKLAMATION EFTER IBRUGTAGNING
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for 30 dage efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Kontakt os via e-mail på info@goodbrands.dk – evt. med emnefelt Reklamation og dokumenter gerne med fotos - også af emballage hvis varen er gået itu i forsendelse. Herefter vil du modtage de videre instrukser - oftest sender vi et link til en returlabel.
Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Ved berettiget reklamation refunderer vi dine fragtomkostninger. Det foregår i praksis ved, at vi sender dig et link til en postblanket, som du kan printe ud og sætte på emballagen med varen, du ønsker at reklamere over.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen efter nærmere aftale. Vi sender dig et link til en returlabel ved berettiget reklamation.

PERSONDATAPOLITIK
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, gerne mobil tlf.nr. (så Post.dk kan sende dig sms-besked om din pakke), adresse og e-mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Vi anvender Trustpilot.dk til indhentning af købsoplevelser. Oplysninger opsamlet fra Trustpilot.dk videregives ikke til andre.
Personoplysningerne registreres hos KAIKU.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandler i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.goodbrands.dk er Goodbrands ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@goodbrands.dk


COOKIES
Ved at benytte Goodbrands.dk accepterer du, at vi bruger cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus. 

KLAGEADGANG:
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb eller en vare, skal du kontakte info@goodbrands.dk

Hvis det ikke lykkes dig og vores kundeservice at finde en løsning på tvisten, kan du klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - Klage i andet EU-land

SERVICE
Hos os i goodbrands betyder service og omdømme rigtig meget.

Vi står gerne på hovedet for vores kunder, og gør os umage, så vi håber naturligvis, at du bliver tilfreds med dit køb.
Fejl sker dog og desværre også hos os, selv om vi gør rigtig meget for at undgå dem – men vi håber at vi hører fra dig på en mail, hvis det skulle være tilfældet. God fornøjelse - vi håber, du bliver en tilbagevendende kunde hos os.

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 15.10.2020


STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende på papir. Du kan også blot sende os en mail eller benytte link under afsnittet fortrydelse)

Til:
Goodbrands ApS

Drewsensvej 5 -1. sal

8600 Silkeborg

E-mail: info@goodbrands.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer:

____________________________________________________________________________


Bestilt den: ___________________________ Modtaget den: __________________________


Forbrugerens navn: __________________________________________________________________

Forbrugerens adresse: _______________________________________________________________


Forbrugerens underskrift: _______________________________________ Dato: ___________